torsdag 4 november 2010

Sunny day!

Idag är det torsdag och solen skiner ute. Det har vi ju inte varit bortskämda med den senaste tiden.
Natten har varit spännande (läs med en smula ironi!). Skrutt somnade vid 19 tiden - och det har ju inte hänt (utan Theralén) sedan jag vet inte när. Jag jublade lite inom mig.
Timmarna gick och när klockan slog tolv så vaknade hon som på beställning och skrek rakt ut! Helt otröstlig. Jag var trött och tänkte gå och lägga mig, men se det gick inte så natten har spenderats i soffan framför värdelös tv, någon gång mellan 04-05 så somnade hon om, och klockan 8 ringde de från barnläkarmottagningen och hörde efter hur det gick med sömnen. Så 3-4 timmars sömn - får se hur det här går.

Har inget inplanerat idag ändå mer än att jag måste skriva klart ett historia arbete som ska in imorgon, men det kan jag göra när skrutt sover. Per skulle väl komma förbi efter jobbet idag, umgås med skrutt och han skulle även ta med sig sin dator så att jag kan föra över alla bilder, som ligger på den, till ett usb-minne. Får se när han dyker upp, han skulle ringa när han var på väg.

Dagens låt: All Ends - Apologize

Inga kommentarer: