fredag 19 november 2010

Friday!

Gårdagen var minst sagt intressant.
Skrutt fick helt enkelt för sig att kliva upp på fel sida sängen - vilket resulterade i ett sjuhelvetes humör. HELA dagen! How lovely!
Det var ingenting som var bra, och hon skulle absolut inte samarbeta, helt säker på att hon gjorde allt för att jävlas.
Och saken blev ju inte bättre att humöret höll i sig även på kvällen efter älsklingen kommit - hon skulle absolut inte sova, och det gjorde hon inte heller förrän vi gick och la oss. Ögonen gick i kors på henne men nog fan höll hon sig uppe till strax efter 11 när vi gick och la oss. Det kan man ju inte ta ifrån henne i alla fall att hon är envis.
Gårdagen var såpass krävande att jag frågade om älsklingen hade lust att ta henne själv från idag till imorgon, och det ska han göra. Så ikväll flyger morsan solo och det ska bli Skönt (missförstå mig rätt!)!!

Lyckades även röra min lilla pappa till tårar igår då han fick sin fars dagspresent (han var inte hemma på fars dag så), han fick en "Till min pappa"-mugg med text på insidan.
Och när han läste det så fick han lite tårar i ögonen.

Idag ska det städas, men det känns inte spec motiverande då jag måste gå och köpa skurmedel, vilket jag glömde köpa igår när jag var på willys, och det är djävulskt kallt ute så jag ser inte fram emot det kan jag ju säga. Kanske tar det imorgon på dagen istället. Får se.

Idag är det dessutom 34 månader sen vi vart tillsammans (nej, vi räknar inte med det här uppbrottet som vart, utan kör som vanligt).
Jag älskar, älskar, älskar dig!!

Inga kommentarer: