fredag 6 maj 2011

Friday!

Så var det fredag igen.
Skrutten och jag har precis ätit lunch - rester från igår, lyxigt värre.
Innan det gick vi upp till flygfyren för att handla till tacomiddag idag - skrutten fick gå och det är ju tur att man inte har några tider att passa. Haha.
Väl uppe så stannade vi till en stund och tittade på grävmaskinerna som håller på att massakera parkeringen, sen vände hon på klacken och sprang in på flygis och direkt bort till hörnan där dom har parkerat sina mini-kundvagnar (hon har koll på grejerna helt klart), sen in och handla lite småpryttlar - tog ju typ 30 min innan vi kommit igenom affären då det skulle tittas på allt, mejade även ner några stackars tanter (inte ordagrant men hon körde på dom i alla fall) innan vi kom till kassan.

Igår fick jag ett ryck och möblerade om i vardagsrummet - igen. Har inte bestämt mig om jag gillar det än, men en sak är säker att nu ska en skena upp i taket för draperi (någon som vet vart man kan köpa sånt förresten?) så man kan skärma av sängen lite grann.

Lycka är.....att se dig le!

Inga kommentarer: