lördag 7 maj 2011

Kalla mig blödig

Nu har dom hämtat Signe.
Verkligen ett jättetrevligt par och jag tvivlar inte ett dugg på att Signe kommer få det bra där, men det kändes rent ut sagt förjävligt att behöva stå och sälja in en som betyder så jävla mycket.

[....]

...det här var lätt ett av dom jobbigaste besluten jag tagit i mitt liv.
Hon har varit en del av mitt liv sen hon var kattunge. I snart 9 år har hon funnits där. Och det svider i hjärtat att veta att hon inte kommer bo här längre.

Kalla mig blödig om ni vill men JA, jag sitter och gråter.

2 kommentarer:

Saara sa...

Nemen Mia då :(
Forstår att du är ledsen nu :(

Hon kommer få det så bra ska du se.
Förstår att det är svårt, hon var ju en familjemedlem.

Hoppas du mår bättre snart<3<3
Massa kramar!!

Sandra (leonenija) sa...

Hej vännen. jo de är skit jobbigt såg att du också har blivit av med din men hon lever än... så tråkigt.. de är ju liksom en i familjen.. och frasse va ju bara unge än och en såå jävla onödig sak som lek med en tråd och de ska sluta med döden... hur går de förrästen med bilderna? för mig går de lite segt nu har haft mycke och första benvärmaren som jag gjorde blev för tajt så jag fick börja om.. jag har bara lite kvar på den sista sen är dom klara... skulle behöva komma och fylla på ena hjärtat och MP:et och mamma vill följa me och visa sin som hon vill att du ska göra nått fint av.. och sen har jag äntligen fått Björn att göra en nu men måste visa dig på datan... ha de så bra i dina tårar så ska jag hade i mina... vi måste ses nått snart kram kram <3