måndag 2 maj 2011

Nedräkningen har startat

Nu sitter jag här med lite ont i magen.
På lördag kommer en tjej hit från Stockholm och hon kommer ta med sig Signe hem.
Det är ju inte utan att det känns i hjärtat.
Men jag vet att hon kommer få det bra. Dessutom sa hon som ska ta henne att vi kan hålla kontakt om jag ville det och även att jag kunde komma och hälsa på någon gång om jag ville.
Det känns ju bra - det visar ju lite på att hon faktiskt är seriös och inte bara tar Signe för att.
Det har i alla fall varit fina år, dom här 9 (nästan) som hon har bott hos mig.
Mitt lilla hjärta.
I övrigt så har jag tatuerat idag och snart är det dags att hämta skrutt på dagis.
Har väl inte så mycket att skriva egentligen.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Signe då, den lilla sötnosen!! Håller tummarna för att hon får det superbra! *kramar*

Patricia sa...

Förstår att du känner dig sorgsen :( Signe får det säkert toppenbra!! Kramar :*