måndag 9 maj 2011

Måndag

Så var ännu en helg förbi.
Inte för att det har varit en så rolig helg nu men ja.
Det är galet tomt efter Signe, helt sjukt!
Skrutten märkte dock inte att Signe inte var kvar när hon kom hem igår, vilket är skönt. Så jag gör ingen big deal av det, märker hon så märker hon och då får jag försöka förklara. Men det är skönt om hon inte märker så mycket av det.
Igår när Per kom och lämnade skrutt så bjöd han oss på middag dessutom. Satt på uteserveringen vid Dejvan och åt i solen. Mysigt värre.

Dagen idag började med en nakenfis i sängen som busade runt och var på strålande humör. Både blöja och pyjamas låg slängd vind för våg. Sötnosen!
Upp för frukost - som även den intogs naken - på med ny blöja, kläder och upp till dagis.
Efter jag lämnat henne så tog jag mig en sväng runt kvisthamra i solen - det är såna här dagar man känner livet flöda igenom en - solen skiner och det är helt vindstilla. Nu tycker jag att vädret kan fortsätta såhär!
(bilden har ingen relevans till inlägget men den gör mig glad!)

Inga kommentarer: