tisdag 3 maj 2011

WTF?!

Vaknade i morse och tittade ut.
Och vad möts man av? Gigantiska SNÖFLINGOR! Vad hände där liksom, var det inte mer eller mindre sommar nyss?
Så det var ju bara att plocka fram overallen och dom fodrade gummistövlarna till skrutt igen. Tröttsamt, trodde vi skulle slippa vinterkläderna ett tag framöver. Men det var ju tydligen fel att tänka så.
Nä, ge tillbaka solen nu!

Här kommer förresten före- och efter-klippningen-bilder.
Som sagt, var i stort behov av både klippning och färgning.
Hade ett skatbo på huvudet som hade någon form av urtvättad svart färg i sig.
Men efter ett tag i frisörstolen så såg jag väl ut som folk igen? Eller?
Färgningen gjorde jag hemma.
I'm back in black!

3 kommentarer:

Anna sa...

Oh, jag ska snart återgå till svart igen, måste bättra på du vet! =) Fint du blev. Dock är du ju alltid fin, men du vet vad jag menar! ;)

LÖV!

Sara sa...

Du vart en heting kvinna =) <3

Patricia sa...

SKITSNYGGT! Vill också ha en frisyr. Mitt hår liksom bara "är". Var klippte du dig?

Klart vi ska playdejta! Snaart! Nu är min bil godkänd igen så jag vågar köra med den. :P

LOVE! <3 och pussa Tilda