onsdag 11 maj 2011

Småpissig dag sådär

Den här dagen kunde ju börjat betydligt bättre...
Började morgonprocedurerna som vanligt, upp till dagis och sen på väg hem så började jag kallsvettas och må pyton - första tanken var väl något i stil med "neeej du, inte magsjuka en gång till"...
Så det var bara hem och lägga sig i sängen - tvärdäckade mer eller mindre direkt. Vaknade typ nyss och nu mår jag bra. Sjukt.
Skulle egentligen tatuerat vid 10 men det blev till att ställa in eftersom jag inte visste vad som var i görningen med måendet.

Så som sagt, dagen kunde börjat betydligt bättre.
Snart dags att hämta hem lillfisen igen..

2 kommentarer:

petra sa...

sv: Ja jag vill ha unge 10-15 cm på underarmen:)

petra sa...

Spelar ingen roll:)
Ja gör de:) Fast jag har inte pengar förens i juni:) Men de ska stå
"Vi skiljs men vi möts igen"