torsdag 12 maj 2011

Torsdag

Hej, vad fantasifulla rubriker. Haha.
Skrutten och jag har nästan precis kommit in efter en tur ute - var skönt att det är lite svalare idag, eller ja, det VAR svalare i alla fall, nu börjar det komma upp i temperatur igen.
Nu står städning på schemat så jag har det gjort för den här veckan.
Möblerat om i skruttens rum igen, måste dock köpa 2 till backar till en av hyllorna så man kan få bort backarna som står på golvet och tar upp plats. Får bli när man kommer iväg till ikea igen.

Annars händer det inte så mycket idag - skrutt är mer eller mindre övertrött så hon ska få sova en stund, typ en halvtimme så det värsta humöret försvinner. Hon sover ju inte middag längre då hon inte somnar på kvällen då - men när det blir ohållbart och man verkligen ser att hon är trött så får hon sova ett tag.

Satt igår och tittade igenom ett av mina album från när jag var liten.. Haha.
Då förstod man vad släkten menar när dom säger att dom ser mig när dom tittar på skrutt.
Varsågoda och jämför själva.
Vi är väl i typ samma ålder på dom här två bilderna.
Så är vi lika?

4 kommentarer:

Sara sa...

Det där kan man verkligen kalla mor upp i dan! <3

Sandra sa...

ni är kopior av varandra (:

Sandra sa...

Haha, GALET LIKA JU!!!!! :D

petra sa...

Ja sjukt lika!:)