fredag 27 maj 2011

Girly girl

Skrutten kom hem runt halv elva snåret, sovmorgon är man ju inte direkt bortskämd med. Men idag vaknade jag inte förrän vid 10. Behöver jag säga att det var skönt?
Nä tänkte väl det.
I alla fall.....
Medans skrutt satt och åt lunch gick jag ner och hämtade posten (har postfack nere vid porten) och bland posten så låg det ett paket till henne från hennes mormor..... I och med att skrutt såg vad som låg i paketet så kan jag konstatera att hon för stunden är en riktigt girly girl.. Haha. Låter bilderna och videon tala för sig själva... (ledtråd: titta på fötterna)
(och NEJ det är inga skor hon ska få använda regelbundet med risken att skada kroppen på henne eftersom hon fortfarande växer, enbart till för LEK! Nu var det sagt med så nu behöver ni inte opponera er om det.)

In action
Och nu behöver hon ju inte sno mina skor och klampa runt i, nu har hon egna att leka loss i...

1 kommentar:

Sara sa...

Vilken liten sötnos hon är :)