tisdag 27 januari 2009

100 inlägg

Yees, det här blir mitt hundrade inlägg i den här bloggen.. inte illa pinkat!
Hur som helst, på lite bättre humör idag än sist jag skrev - fast då hade jag all rätt i världen att vara pissig.
Inatt har man sovit allt annat än bra, höft och svank tar död på mig! Kan endast ligga på höger sida, även om det känns smått där med.. Rygg funkar inte - då kan jag inte sova överhuvudtaget, aldrig kunnat. Och vänster sida höften är rena mardrömmen att ligga på. Men det är väl värt varenda minut av smärta när hon kommer ut.

Idag efter att älsklingen kommit hem från jobbet så bär det iväg till lilla Hallstavik för att fira farfar som fyller år. Vet dock inte hur många år han blir, men nånstans runt 60.. över 65 tror jag. Men det är i alla fall så att man inte längre skriver någon ålder på kortet utan det blir bara ett grattis i förebyggande syfte, pinsamt om det blir fel ålder. Haha.

Älsklingsflickan lever om därinne, antar att det börjar bli jävligt trångt för henne. Och hur ont det än gör när hon får in en kick på revbenen så är det bra mycket bättre än att hon ska ligga helt still, för då är man där och puttar lite på magen för att få fart på henne. Som för att veta att hon fortfarande är kvar.

Som en kompis sa; tänk vad älskad den där ungen är, och hon har inte ens kommit ut än!
Och det är så sant som det är sagt.

Nu ska jag ta hand om tvätten.

Inga kommentarer: