onsdag 14 januari 2009

Städning

Idag kände jag att det var dags att ta tag i städningen, såg ut som ett bombnedslag. Visst det låg inte en massa saker överallt och ingenstans, men det var så att dammråttorna gick till attack mot stackars Signe. Haha. Och då är det illa.
Och sen senare i eftermiddag så kommer R. hit och jag ska få plåga honom lite.

Nu är det 6 dagar kvar tills våran 1 årsdag. Lite overkligt, men så är det. Och det är snart 10 veckor kvar tills vi blir 3. Det kommer bli ett bra år. Känner det på mig. Även om föregående år var bra det med. Men det kan ju alltid bli bättre, eller hur?

Nej, om man skulle traska upp till flygfyren och inhandla någon form av mat så vi kan äta innan R. kommer, känner inte direkt för att ställa mig och laga mat efteråt. Plus att det blir så fruktansvärt sent då.
Nej, nu ska jag svabba golven, sen blir det flygis.
Enjoy!

Inga kommentarer: