måndag 12 januari 2009

v. 30


Idag går vi in i v.30, det är med andra ord lite drygt 11 veckor kvar. Känns helt galet. Och vi längtar ihjäl oss!
I lördags var vi nere på stan och spenderade lite pengar. Köpte mig en ny huvtröja, asfin med lite döskallar och rosor och så på. Älsklingen köpte sig en ny kavaj, samt en stickad v-ringad tröja och en pikétröja. Skitsnygg vart han, det är han dock jämt. Min hunk!
Gårdagen spenderades i Uppsala med Sara söt, karlarna skulle på bandy där så vi gick på ikea och lite andra ställen, hade oss en liten tjejdag. Underbart!
Sen skickade jag även iväg en beställning på lite kläder, 1200:- gick det kalaset loss på med frakt och allt, helt överkomligt. Tycker jag i alla fall.
Inte så mycket att skriva idag, skriver kanske mer senare.
Älskar min hane och våran skrutta.

Inga kommentarer: