lördag 31 januari 2009

Trött, tröttare, tröttast!

Jag blir så less. Spelar ingen roll hur mycket/lite jag sover, är fortfarande lika trött en timme efter jag stigit upp. Skulle kunna sova dygnet runt om jag finge.
Huvudet funkar inte heller som det ska idag, men det är ju inget ovanligt så. Haha.
Ryggen värker, höften värker och bebis sprattlar.
Lite småkul nu, har under 2 dagar kunnat se vart hon ligger nånstans, då jag fått en fin liten utbuktning på ena sidan av magen. Mamma och pappa längtar efter dig!

Idag vid 15 snåret ska vi i alla fall bege oss mot bussterminalen och möta upp älsklingens kusin som är i sverige på besök, så han ska väl sova här några nätter i alla fall. Så får väl se vad det blir ikväll. Jag vill i alla fall gå ner på stan och köpa mig ett Buzz spel till playstation. Jag har pengar, och nästa vecka ramlar det in mer pengar så varför inte egentligen?

Får se vad som händer och fötter!

Inga kommentarer: