onsdag 28 januari 2009

Barnmorskan

Idag ska jag ge mig ut i det gråa trista vädret för att traska alla hundra meter till barnmorskan.. 15.00 ska jag vara där så det är ju ett tag kvar.
Blir förmodligen så att jag får gå dit själv idag, för första gången, då älsklingen förmodligen är tvungen att jobba, och jag anser att det är viktigare att han är med på fredag då vi börjar våran föräldragrupp.

Igår åkte vi i alla fall och firade min lilla farfar som fyllde hela 66 år igår. Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta. Samt ett par väldigt högljudda småsyskon. Haha. Jävlar vilken hög nivå dom håller. Men ack så underbara dom är.

Skruttan är underbar hon med, jag skulle vilja veta hur hon vill att jag ska sitta för att slippa ha någon av hennes kroppsdelar uppressad i revbenen. Haha. Och idag är det 60 dagar kvar tills vi har henne här, om vi har tur. 74 dagar som mest innan vi får snusa bebis.

Och här kommer veckans mage, jämfört med för 2 veckor sedan... Lite skillnad..:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag skulle också bra gärna vilja att min lilltjej talade om för mig hu jag ska sitta. har ingen lust att få rumpan/huvudet upp i revbenen eller att hon trycker med benen/händerna allt hon kan i sidan. det är rätt obekvämt faktiskt.

Anonym sa...

Shit, man ser verkligen vilken skillnad det är! :D Wiiii!

Maria sa...

Hörru bruden, nu tycker ja du vart knocked up i typ flera år... Å ändå är de massa dagar kvar.... Du ser ju sprickfärdig ut redan nu! :D