fredag 30 januari 2009

Friday, I'm in love

Så har man precis varit duktig och lagt köttet i marinad så det kan ligga och mysa till sig hela dagen. Blir chili/honung/vitlöks marinerad fläskkarré m. kroketter och vitlökssås idag. Yey, vad gott vi kommer lukta imorgon. Haha.

Och som lite snabba svar på kommentarer;
Trissan: Vi har en hel lång lista med sånna däringa småsaker - däribland apotekssaker - men ska försöka ta tag i allt här snart. Synd att det var för lite folk i rimbo, men ni kunde ju fått gå i norrtälje tycker jag, menar det är ju inte dagligen så det är ju inte värre än att man kanske kunde ha åkt den biten.

Maria: Haha, känns som jag har vart knocked up i flera år, men nu är det snart på slutspurten. Ser nästan värre ut på bilden än vad det egentligen är, kan fortfarande stänga jackan och gömma magen under vissa tröjor..

Idag fick vi även en offert på priser som gäller när vi ska lämna in våra köksluckor på lackering. Ringde och bad dom skicka ut en sådan för typ 1 månad sen. Det är till att ha framförhållning, eller så är man väl inte rädd om kunderna, vad vet jag?
Kommer i alla fall gå lös på 5030 kronor för alla skåp och lådor i köket, men vi fick det i julklapp av min käre far att han skulle betala det åt oss. Så det är bara att tacka och ta emot. Kommer bli apsnyggt när det väl är färdigt.

Erbjudandet på byte av rygg kvarstår!
Känns seriöst som jag ska gå av idag.

Inga kommentarer: