söndag 26 december 2010

Annandagen

Den här helgen blåste ju förbi som ingenting.
Nu är det bara jag och skrutt kvar hemma.
Älsklingen åkte strax innan 5 imorse för att han var tvungen att ploga.
Min mamma+bröder åkte runt halv 10 vilket resulterade i en ledsen skrutt, som inte ville krama på någon, utan låg på golvet och tjurade, men sen kramades hon lite med mormor och vart jätteledsen efter dom gått ut genom dörren. Lilla hjärtat!
Nu sitter vi i alla fall och myser i soffan, tittar på barnprogram och bara är. Ska snart dra fram snabeldraken och ta en dans med den.
Sen väntar vi på att älsklingen ska ringa och upplysa oss om hur det blir idag.

Julen/födelsedagen har i alla fall varit alla tiders, skrutt har fått massa fina saker och är förmodligen nöjd med helgen hon med.

Och jag är förövrigt helt galet förälskad i min nya telefon som jag fått av min finaste älskling - nu ska jag bara lära mig hur det fungerar...
Nä om vi skulle försöka göra lite nytta här nu.

1 kommentar:

Sofia- Mamma till Vera sa...

Massor av grattis i efterskott;))