söndag 5 december 2010

Vi har varit på turné

Idag har vi minsann varit ute på turné hela familjen.
Vi har varit och hälsat på min farmor och farfar för att sedan bege oss vidare till farsgubben min för att titta på hans hus han köpte för lite mer än en månad sen - skam på oss för att inte varit dit tidigare, men ja, det har ju varit det ena med det tredje typ hela tiden så. Men nu är det gjort, och fint var det - helt klart ett bra köp!
Skrutt har haft fullt upp också - hennes moster Andrea och morbror Rickard ligger henne varmt om hjärtat, så det var full rulle från det vi kom tills dess att vi åkte. Och det var en trött skrutt som somnade så fort bilen startades ungefär.

Landade hemma för ett tag sedan och har ätit (sen) middag, badat/duschat, och nu har jag landat i soffan och älsklingen sitter inne i sovrummet och försöker få skrutten att somna - vilket tycks gå hellre än bra, hör henne ibland - men hon skriker inte i alla fall. Alltid något.

I övrigt är det lugnt här på Esplanaden och snart dags för Beck.
(och nej, jag tänker inte fråga hur eran helg har varit för det är typ aldrig någon som svarar på det ändå!)

1 kommentar:

Sandra sa...

Men eftersom du ändå är nyfiken kan jag säga att vår helg var ungefär lika fullproppad som er fast vi höll oss hemma. Kalas både lördag och söndag för lillskrutt som blev stor. :) Nu är det inte långt kvar tills vi ses, lördag is the day!!! Kram