torsdag 9 december 2010

Fix you

Idag är det torsdag. Sara och Linnéa har varit här, när dom kom så var det en liten skrutt här hemma som vart helt spattig, och hade minsann inte tid att göra något annat när hon såg att det var Linnéa som kommit.
Sara fick sig lite bläck under huden, som kanske tog lite längre tid än det normalt brukar - men som småbarnsförälder är det sånt man får räkna med. Skrutten var i alla fall samarbetsvillig och satt snällt på en stol bredvid och målade.
Bilden på saras gadd är kanske inte den bästa, men man ser i alla fall vad det står, sen går ifyllningen från svart och fade:ar ut i magenta (rosa), samma sak med datumet under namnet. Galet mycket finare i verkligheten - bilden gör den ingen rättvisa.

Hade nu ett hopp om att skrutt skulle somna så att jag fick plugga lite, men hon hade tydligen inte samma plan. Som vanligt då med andra ord...
Imorgon är det lucia-firande på dagis och våran lilla skrutt ska vara tärna. Naaw. Så idag har jag fått låna Saras systemkamera förövrigt så vi kanske kan få lite fina bilder imorgon - min är ju nästintill värdelös att använda utomhus så. Riktigt snällt i alla fall!

Nä, nu ska jag ställa mig och göra pannkakssmet, så den får stå och dra lite innan det är dags att grädda pannkisarna.

3 kommentarer:

Sara sa...

Den blev jättefin! :)
Här har vi också ätit pannkakor!

Anna Mamma till Lucaz sa...

Riktigt snyggt =)

Frida sa...

Ok :) hur bokar man dig då? Och vilka dagar och tider brukar gå bra för dig?// Frida