torsdag 30 december 2010

I'm back!

Nu har det visst blivit ett litet uppehåll här i bloggen igen.
Bloggtorka eller inte, vem vet, kalla det vad ni vill.
Näst sista dagen på året idag då.
Kanske skulle försöka pilla ihop en resumé av det gångna året och lägga upp, skulle ni vara intresserade av det?

Imorse när jag skulle svida om på skrutten - dvs från pyjamas till kläder - så möttes jag av en ytterst trevlig syn.
Såhär såg hon ut på magen och på sidan av magen....och det var liknande utseende på resten av kroppen med.
Och läser man om nässelutslag så står det såhär:
"Vid akuta nässelutslag kommer utslagen kommer oftast mycket snabbt, inom några till 30 minuter efter exponeringen och kan vara kvar i några timmar upp till ett par dygn."
(saxat från vårdguiden.se)

Och innan jag upptäckte utslagen hade hon bara ätit en smörgås med ost, och det är mer eller mindre standardfrukost, så det kan ju inte bero på det...
Får väl göra som det lysande rådet - och avvakta.....

Nu ska jag försöka få skrutten att somna, och sen ska jag sakna min karl och vänta på att han kommer hem!

Inga kommentarer: