måndag 13 december 2010

Ny vecka. Nya tag.

Back on track! Ingen är gladare än jag att magsjukan inte höll i sig längre än den gjorde.
Dock är skrutten fortfarande sjuk, låter som hon ska hosta upp lungorna emellanåt, och febern är fortfarande kvar.

Så idag blir det inte många knop här hemma, jag pluggar, men det är väl typ det enda. Ska försöka bli klar med den här uppgiften idag så jag blir av med den.
Sen har jag bara ett prov i historia och en inlämningsuppgift i religion kvar sen är jag färdig med kurserna... Eventuellt komplettera 2 uppgifter i historia och 1 i religion, men som jag fattade det så är det inget måste, får se om tiden finns.

mk8gh <---- skrutten gästbloggar ;)

Nä, nu ska jag se om skruttfia ska sova lite grann så jag kan fortsätta läsa lite, tar ju sin lilla tid när hon är med och ska hjälpa till.

Inga kommentarer: