lördag 25 december 2010

Happy b-day 2 me del 2

Nu är den här födelsedagen avklarad med. Pappa+syskon har varit här och fikat, och även en bekant till mamma+ hennes dotter och tillhörande pojkvän.
Nu har det kaoset blåst över och snart är den här julhelgen över och det är tillbaka till vardagen en kort stund innan det är dags för nyår.
Helt sjukt - vart tog det här året vägen?

Tänkte lista vad jag fick i julklapp och födelsedagspresent för dom som är intresserade....
Julklapp:
  • En Sony Ericsson xperia x10 mini pro av älsklingen. Lätt den bästa julklappen! Me very happy!
  • Myskläder
  • 2 döskalleringar - en blingad och en utan bling.
  • Rosa dasspapper med döskallar
  • 2 receptböcker - en med choklad och en med julkakor
  • Trolltyg i Tomteskogen (DVD)
  • Väggalmanacka
  • pengar (1000 av pappa+ syskon och 500 av farmor och farfar)
  • lotter
Födelsedag:
  • en hel låda full med muffinformar, tårtspade, kakform osv. Allt från Bluebox.
  • 2 snapsglas med lasse åberg motiv
  • måttglas (centiliter mått till grogg osv) i glas.
  • pengar (1500 av pappa+ syskon)
  • lotter + blomma av farmor och farfar.
Mathilda fick ju såklart mest julklappar, men det faller sig ju naturligt, och det var helt hysteriskt under julklappsutdelningen. Hon ville ju helst av allt öppna alla paket själv, även om dom inte var till henne, sötungen!
Hon fick bland annat en dockvagn av mig och älsklingen, samt en docka med massa tillbehör av sin morbror. Skulle jag rabbla upp allt hon fick skulle det ta hela dagen, finns bilder i min bilddagbok.

2 kommentarer:

Sara sa...

Ja hoppas att din dag vart dunder och inte är det ett dugg synd om dig när man hör listan om allt du har fått. Riktigt omtyckt jävel det är vad du är. Och det är du av mig också.=D

så jag avslutar detta med Grattis igen (iefterskott nu då, men ja grattade igår också^^)

Och störta kramarna till dig!!

Patricia sa...

GRATTIS i efterskott snygging! Minnet är ju inte med mig för fem öre längre.. Hoppas du hade en toppenbra födelsedag!

Kul att se er genom bilrutan idag,fina familjen! :) Puss!