onsdag 22 december 2010

Riktiga isbjörnar

Idag är det riktiga isbjörnar ute, älsklingen var ner och satte igång motorvärmaren imorse, då var det typ 20 minus ute. Hej isbjörnar!
Ingen är gladare än jag när älsklingen körde upp Skrutten till dagis idag, så behöver jag bara hämta henne. Tack älskling!

Dock måste jag ändå ut sen vid 11, ska till BVC för någon träff som jag inte ser nödvändigheten i då vi redan har diskuterat över telefon det som vi ska prata om på mötet. Haha.

Idag blir det städning. Så det är gjort över jul och man slipper tänka på det.
Och förövrigt så hittade jag julgranspyntet nere i förrådet igår, hade stuvat in det under vaggan som skrutt låg i när hon var en väldigt liten skrutt, frågan är bara varför jag hade lagt det just där när resten av julsakerna var i en annan del av förrådet?
Man upphör aldrig att förundras.

Inga kommentarer: