tisdag 7 december 2010

Isbjörnar

Idag skuttar det minsann omkring isbjörnar ute.
Jävlar vad kallt det är!
Såna här dagar är jag glad att vi inte äger en utomhustermometer, för jag är hellre lyckligt ovetande om den exakta temperaturen.
En annan sak är det om jag slipper gå ut.
Skrutten tyckte minsann att vi skulle gå upp halv sju i morse, men det tyckte minsann inte jag så jag fick henne att somna om lite drygt en timme.

Plugg på schemat idag med, försöker röja undan så mycket som möjligt för att slippa sitta med näsan i böckerna under julhelgen. För det känns ju inte helt motiverande.

Idag är det även tisdag, vilket betyder?
Just det!
Desperate Housewives ikväll!
Förra veckan var det ju ett stort FUCK YOU till kanal 5 som hade ett uppehåll med DHW.

Även om det bara går en (ibland två!) dagar mellan vi ses så saknar jag min karl.
Det är ju minsann något som fattas här hemma när han inte är här.
Inget mig utan dig!

Inga kommentarer: