tisdag 14 december 2010

Tänkvärda påståenden....

Som rubriken lyder, här kommer lite tänkvärda påståenden..;)
  • Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader så kommer du att producera tillräckligt med gas för att tillverka en atombomb...(nu börjar det likna något!)
  • Hjärtat producerar såpass stort tryck när det pumpar runt blodet i kroppen att det kan spruta 914.40 cm... (Oh my God!)
  • En gris' orgasm varar i 30 minuter..! (i mitt nästa liv vill jag bli en gris!)
  • En kackerlacka kan överleva i 9 dagar utan huvud. (Ohyggligt! men jag har fortfarande inte kommit över det där med grisen!)
  • Om du bankar ditt huvud i väggen bränner du i 150 kalorier i timman... (prova inte detta hemma, men kanske på arbetet.)
  • Hanen hos vandrande pinnar kan inte para sig om huvudet fortfarande sitter fast på kroppen, honan tar initiativet till sex genom att bita huvudet av hanen.... (Älskling, jag är hemma! Vad f....?)
  • En loppa kan hoppa 350 gånger sin kroppslängd! Det motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan.... (30 minuter... lyckliga gris!)
  • Havskatten har över 27000 smaklökar! (vad kan vara så välsmakande på havsbottnen?)
  • Några lejon parar sig över 50 gånger per dag....! (Jag vill fortfarnde bli en gris i nästa liv.. kvalité framför kvantitet)
  • Fjärilar smakar med fötterna! (Någonting jag alltid önskat veta!)
  • Den starkaste muskeln i kroppen är tungan....(Hmmmm...)
  • Högerhänta människor lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta...(!!!)
  • Elefanter är det enda djuret som inte kan hoppa... (Det är nog bra det...)
  • En katts urin lyser under svart ljus.... (svart ljus?)
  • En struts öga är större än dess hjärna...(jag känner människor med samma problem...)
  • Sjöstjärnor har ingen hjärna...(Jag känner såna människor också!)
  • Isbjörnar är vänsterhänta... (byter dom så kommer dom att leva längre...)
  • Människor och delfiner är de enda arterna som har sex för nöjes skull....(Men grisen då...?)

Inga kommentarer: