onsdag 1 december 2010

Underbart!

Älsklingen kom hit igår. Fruktansvärt mysigt och uppskattat, och sen att han hade sovmorgon idag gjorde ju inte saken sämre - skrutt sov dessutom ända till typ 9 idag tydligen. So far so good!
Om det vore för det faktum att jag vaknade av att jag knappt kan andas genom näsan (då den var så där underbart torr och sträv på insidan) och att halsen ömmade så hade det varit en perfekt morgon. Så nu är även jag sjuk.
Kul där.
Inte för att det går någon större nöd på mig, har inga ärenden ut ändå.

Idag står det plugg på schemat - i den mån det går med en dotter som gärna vill hjälpa till. Haha, i värsta fall får jag sitta ikväll när hon somnat. Det löser sig alltid.
Ska väl sakna min man lite grann med då han inte kommer förrän imorgon igen... tomt? OH JA!

Inga kommentarer: