fredag 17 december 2010

TGIF

Äntligen fredag. Eller ja, jag ska ju roa mig med att skriva historia prov mellan 14-15.30 och roligare kan man ju ha det..
Sen blir det hem och städa...
Älsklingen ska ha med sig Skrutten ut till spillan inatt så jag blir ensam... ska röja i skruttens leksaker och plocka undan sånt som hon inte använder och sen kommer hon förmodligen få en del nytt i julklapp så det behöver plockas undan lite.
Ska även städa resten av lägenheten och ner i förrådet och rota fram resten av julsakerna.
Fullt upp med andra ord...

Vad ska ni göra i helgen??

3 kommentarer:

Mats sa...

snart ska jag bege mig ner på stan o köpa julklappar samt sola solarium.
resten av kvällen blir lugn.

imorgon har jag o nenne blivit bjudna på parmiddag samt spelkväll hos hennes tjejkompis

Sandra sa...

Ha bröllopsmiddag med familjerna och sen är det adventsfika med några kompisar :) Skönt att vara lite själv, det skulle jag också vilja vara ibland. :P

Lynn sa...

Åh, visst är det härligt med plugg såhär nära julen? Motivationen hamnar verkligen på topp...! :P

Jag ska skriva två inlämningsuppgifter och förbereda mig inför ett textseminarium genom att läsa ett gäng vetenskapsartiklar och skriva ihop nån sorts reaktion på det..jippi! x.x