tisdag 14 december 2010

Tuesday!

Tidag idag, och nu vet vi vad det betyder?
Desperate Housewives - dock säsongsavslutning, suger lite grann.
Natten till idag har varit underhållande, skrutten har hostat och somnade inte om förrän närmare tre imorse - och jag skojar inte om jag säger att vi säkert har läst i alla fall hälften av de böcker hon har. Mamman var mer trött än skrutten kan sägas.

Skickade iaf in ett arbete i historia igår, och idag har jag skickat in ett i religion. Jävlar vad bra jag är.
Nu är det bara salsprov kvar i historia, och det är på fredag, sen är jag klar med kurserna, och de ska vara färdiga 3 januari - ligger jag före eller ligger jag före?
Dock finns det några kompletteringsuppgifter som jag funderar på att göra, bara för att.

Nej, dags att göra ett krafttag att få skrutten att sova en stund, hon går på överskottsenergi och jag likaså.

1 kommentar:

Patricia sa...

Vad jobbigt med hostan! Vilda har också varit lite småskruttig men börjar bli bättre. Finns ju inte en unge på dagis som inte snorar så det där går ju runt runt jämt. :/

Gött att du ligger före i plugget, du är duktig du som kan balansera allt! <3 Vi får ses så snart som möjligt! Är ju lite mycket nu med jobb och jul och skit men.. nån gång så! KRAM!