måndag 20 december 2010

Vem fan behöver gym?

Ja, det kan ni fundera på.
Alla småbarnsföräldrar med tillhörande barnvagn är väl ungefär lika glad som jag är just för stunden. Vem fan behöver gym?
Räcker att släpa ut den förbannade vagnen - stoppa ett barn på dryga 13kg däri och försöka manövrera den på x antal trottoarer som inte har blivit plogade av någon anledning.... (ironin i det hela kan jag säga är att typ varannan trottoar faktisk VAR plogad, varför inte ploga ALLA?)...
Så just nu så spyr jag galla över den förbannade snön!
Efter idag är det bara 2 dagar till som skrutt ska upp till dagis, alltid något, sen behöver man inte engagera sig att dra ut vagnen i det här vädret längre...

Nog med pessimism. Idag skajag ta mig en sväng ner till förrådet och leta vidare efter julgranspyntet som är spårlöst försvunnet.
Sen får vi se vad som händer.
Vad ska ni roa er med?

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag ska roa mig med läkarbesök och sen blir det nog julklappsshopping. :)