onsdag 8 december 2010

Onsdag


Onsdag idag och isbjörnarna skuttar fortfarande omkring utomhus. Natten har varit spännande då skrutten tyckte att hon minsann kunde vakna runt 3 imorse. Jo tjena. Roligt uppvaknade fick man med, hon slängde glasögonen rakt i ansiktet på mig och hon var skitsur. Tumme upp för det. (märk ironin!).

Idag ska jag roa mig med att skriva ett hemprov i historia - kul. Eller inte. Men men, kör undan så mycket som möjligt så har jag julen fri istället. och det känns lite bättre.
Ikväll kommer även min älskling!! YEY!

Nej, vet ni vad? Nu ska jag marknadsföra/sälja mig själv. Jag är fattig och kommer få ut nästintill nada från csn den här månaden, så nu hoppas jag på att någon vill sätta sig under nålen här hos mig.
Lite mindre grejer, gärna färg eller text. Tribaler vill jag inte göra övht - tidskrävande och tröttsamt!

Kom igen nu, ni vet att ni vill...
Me need ze money!

5 kommentarer:

Elin sa...

Jag kommer gärna och fyller i någon dag, mina har slagits med solen lite för mycket tror jag.. Så jag ger dig gärna lite klirr :)
Kram o puss, och hälsa familjen!

Sara sa...

Mia, vad kul att du marknadsför dig lite, då vet jag att du säkert vill göra min sambos tatto som jag tänkte ge bort ett "presentkort" på i julklapp. Så om tiden finns efter jul bokar vi gärna in oss hos dig :) Kan prata mer om det när jag dyker upp för min :)

Anna mamma till Lucaz sa...

Vill ha tattuering jag. en har jdu nog sett som jag vill göra på armen/axeln.. men vill veta pris..
sedan vill jag ha lucaz namn.

Sandra sa...

Jag vill alltid!! :D Behöver dessutom fylla i min med Williams födelsedatum!!

Frida sa...

Hej! Hittade din blogg genom Lynns blogg, jag är sugen på att tatuera i Love i "snirklig text" i antingen armvecket eller insidan på handleden, hur mycket tar du för det c:a?