torsdag 2 december 2010

Tomt hus

Somnade ovaggad innan 23 igår. Huvudet sprängde, ögonen sprängde, näsan rann och halsen ömmade. Skrutt tyckte vi skulle vakna halv åtta imorse, men det tyckte inte mamman så vi låg kvar till i alla fall 8 sen vart det ohållbart från skruttens håll. Kom upp och det kändes som att jag inte sovit alls - lika trött som när jag la mig.
Har gått som i dvala mest hela dagen - ont i kroppen, ont i huvudet och ett barn som varit i sitt ässä = ingen bra kombo!
Sov en sväng mitt på dagen i drygt en timme, sen var det dags att vakna tyckte skrutt och ja...

...Nu har i alla fall älsklingen hämtat henne och tagit med henne ut till spillan, känns skönt att bara kunna tänka på sig själv och få sova ut imorgon! Så man kanske kan pigga på sig till helgen.

Även om jag gärna hade haft dig här, älskling!
Men jag älskar dig galet mycket för att du gör det här för mig!

Inga kommentarer: