torsdag 27 januari 2011

Cleaninglady

God morgon torsdag.
Eller nä, vaknade för ett bra tag sedan av att en viss dams bajsblöja hade läckt i våran säng. Hög mysfaktor på det!
Så det var bara till att gå upp och be till gudarna att det inte hade gått igenom på madrassen utan hållt sig till lakanen, och det hade det. Så det blir till att tvätta lakan idag igen. Vansinnigt roligt hörni!
Och då tänkte jag som så att eftersom jag redan har bäddat rent så kan jag ju lika gärna städa idag med så slipper jag det imorgon, och det är ju alltid trevligt - ja, inte att städa, utan att slippa städa - det är trevligt

Får se om älsklingen kommer hem idag, mysteriet om det är handboll ikväll eller inte kvarstår. Och jag vill inte se på handboll så ja.
Saknar honom i alla fall, även om det bara är en kort stund han är borta, men ändå.

Nä, städa var det visst.

Inga kommentarer: