söndag 16 januari 2011

Hej söndag

Så var den här helgen snart till ända den med.
Morsan flyger solo idag hon, stor och liten älskling har begett sig upp till sportcentrum för att titta på bandy, i det fruktansvärt fina vädret. Om jag är avundsjuk?
Det regnar och är kallt ute - NEJ jag är inte avundsjuk, funderar på att rota i filmlådan och dra igång en film som ingen annan vill se, men vet inte hur det blir med den saken.

Skrutten somnade förövrigt redan klockan 18 igår. Vaknade till en gång men satte mig inne hos henne (lite drygt 1 timme kanske) och hon somnade om utan problem.
Jag skulle gå och lägga mig vid midnatt och då luktade det bajs i hela sovrummet så det var ju bara att lyfta upp henne och byta.... Jag lyfte och hon sov vidare, vi bytte blöja - hon sov vidare, la in henne i sin säng och hon sov vidare. Och sen har hon sovit hela natten.

Ungefär nu så kan man väl nästan våga sig på att säga att det har börjat vända med hennes sömnvanor!? Och det är inte en dag för tidigt!

Idag börjar förövrigt solsidan igen så nu är söndagkvällen räddad. yey!

Inga kommentarer: