måndag 3 januari 2011

Januari 2011

Första inlägget för 2011 då.
Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp våran årsresumé, går sådär, så får se när den dyker upp.
Idag roar vi oss med att tvätta, tycker inte att den där tvättkorgen är annat än full, hur mycket man än tvättar.
Ska även ge mig i kast med att lösa upp en propp i handfatet.
(och ungefär i samma veva jag skrev det där så såg jag hur högt intressesmurfarna hoppade där borta i ena hörnet!)

Skrutt är i alla fall ledig den här veckan med så får väl se vad som händer.
Igår fick vi finfrämmande här hemma med...
min farmor, faster, kusin+ tillhörande pojkvän och hund kom förbi och fikade, kommer komma upp bilder på det så fort jag orkar koppla in sladden mellan datorn och mobilen. Förmodligen ikväll men jag lovar inget.

Nu; hänga tvätt!
Sen; lösa propp i avloppet.

Inga kommentarer: