torsdag 20 januari 2011

Utbrytarkung

Torsdag idag.
Morska ska ha egentid ikväll då älsklingen och skrutt ska sova ut i spillan.
Idag ska vi ta oss upp till Willys och handla - och ja det behövs - det ekar tomt i kylskåpet mer eller mindre. Haha.
Så jag och skrutten ska gå dit upp, handla och sen skjutsar svärmor (skruttens farmor) hem mig, och tar med sig skrutten hem.

Ska försöka knåpa färdigt en tattoo jag håller på att skissa på, men bara för att jag har tid över så kommer inte inspirationen infinna sig, det är som vanligt.
I övrigt blir det lugnt. Bara vara och njuta av tystnaden! Tänk för att det tänker jag göra.

Vi har förövrigt en riktig utbrytarkung här hemma tydligen.
Skrutten hängde i dörren ett bra tag innan älsklingen skulle komma hem - saknade pappa?
Hur som helst så gick hon till slut och hämtade en stol för att komma åt bättre, och när jag vända ryggen till så hör jag att det börjar eka och att någon ropar pappa, då har hon fått upp dörren och står och kikar ut i trapphuset.

Inga kommentarer: