onsdag 12 januari 2011

Overkligt

Skrutten somnade typ 18.55 igår kväll och vaknade.... (wait for it!..waaait for it!).... hon vaknade 08.05!
Hon har med andra ord somnat i sin säng, utan att bråka, utan att gnälla, för att sedan sova hela natten! Och det har ju inte hänt sen...ja när hon var några månader och började sova hela natten.
Fick till och med känna lite på henne när jag hade lagt mig, för att försäkra mig om att hon fortfarande andades... haha! Då kan ni ju fatta att vi inte är vana vid det fenomenet.

Helt lyrisk!

Idag ska jag göra så lite som möjligt under längsta möjliga tid, på sin höjd tvätta lite kanske.
Haha, kan inte släppa tanken om att hon faktiskt sovit hela natten.

Idag kommer min andra halva, som jag saknat honom, även om han bara sovit borta en natt.
Per Erik Granberg - Jag älskar dig!

2 kommentarer:

Ingela sa...

Skönt att hon sovit hela natten :) hoppas det håller i sig.

Kram

Sandra sa...

Gud va skönt!!! Vi håller på att försöka ändra Williams tider lite nu när han ska börja dagis. Sen skulle jag vilja få bort nattmålet... är inte så förtjust i att han vaknar vid typ 3 och vill ha mat, tycker han borde kunna stå sig en hel natt... :/

Och klart att du får nya adressen när jag har hittat ett nytt ställe. ;) Puss o kram