måndag 10 januari 2011

I will go the other direction

Så var det måndag igen.
Skrutten är lämnad på dagis och jag sitter och pluggar (!). Ja, ni läste rätt. Ska tydligen göra omprov i historia imorgon, vet inte riktigt vad det ska vara bra för då jag har fått VG-MVG på arbetena jag lämnat in under hösten - så han har ju underlag att sätta betyg på. Men men, det är väl bara att bita i det sura äpplet och masa sig dit upp imorgon efter jag lämnat skrutten på dagis.

Skrutten vart ju lagom glad när vi kom upp till dagis i alla fall. Haha.
Hon har haft jullov sen onsdagen innan jul fram tills idag. Så när vi öppnade dörren och kom in i hallen kom ett par barn och skulle kramas och "Heeeej lill-Mathilda", och skrutten skulle krama allihopa och pussas... Och det dåliga morgonhumöret hos henne var som bortblåst.

Det var väl det jag hade att säga för stunden.

Inga kommentarer: