tisdag 11 januari 2011

Vad säger man?

....ropade hej lite förtidigt igår kväll....
Skrutten sov inte ens en timme, mellan 19.30-19.45 vaknade hon igen och sen var karusellen igång...
Nu ska middagsluren plockas bort för ett tag (såvida hon inte är galet jättetrött och somnar ovaggad i lagom tid mitt på dagen) för att se om det kan ge resultat - vi har kommit fram till att vi kan ta ett gnälligt barn på eftermiddagen om det är så, bara hon somnar i tid.
Dagis är underrättade och dom skulle ha henne uppe hela dagen såvida hon inte är jättetrött som sagt.
Får se hur det går...

Precis varit och gjort historiaprovet som jag inte vet varför jag behövde göra. Återstår att se vad det blir för betyg i historia, i religion blir slutbetyget VG - alltid något.
*Klappar mig själv på axeln*

Nu ska jag öppna lite fönster och vädra (luften börjar kännas instängd), bjuda upp snabeldraken till en dans och tvätta - detta eviga tvättande, känns som om tvättkorgen aldrig är tom.

Inga kommentarer: