lördag 22 januari 2011

Lördag it is

Vart inget med bloggen igår, men inte grinade jag för det.
Älsklingen var ledig igår så vi tog oss en tripp till familjen Bergström/Nilsson, så småskruttarna fick leka av sig lite - inte för att det gick någon större nöd på älsklingen och Matte heller då dom satt och spela tv-spel under hela tiden vi var där typ. Jag och Sara vi roade oss med skruttarna vi. Fick även med mig lite filmer hem därifrån på lån: Twilight, new moon, eclipse, skönheten och odjuret, Fucking Åmål (Ha Ha Ha) och Avatar.
Är ju lite efter jag och har varken sett Eclipse eller Avatar.

Idag är det lördag igen då och det är lugna puckar som gäller.
Skrutten sover sen lite mer än en halvtimme tillbaka, älsklingen glor på handboll (Vilket innebär att tvn är upptagen - hurra! Eller inte) och jag sitter här som ett mähä.
Imorgon står det tatuering på schemat, ska påbörja en cover-up på en.

Nu ska jag plöja Yoshi's Island ett tag tills handbollen är slut.

1 kommentar:

Sara sa...

HAHAHA ja de va ju inte får sent att uppdatera lite, HAHAHA ja får väl ta upp en bild, eller två:P

Störta kramisen<3