lördag 4 september 2010

Blöh!

Matteprovet igår. Vad ska man säga?
Huvudet kukade ur ordentligt och jag fick inte till ett piss. Så på måndag ska jag dit och prata om att få göra om det.
Var så förbannat irriterad på mig själv när jag gick därifrån - för jag vet hur man ska göra men huvudet ville inte samarbeta och grötade ihop allting.

Och igår kväll tyckte vi att Skrutt kändes varm, och jomenvisst. Feber. 39 nånting i feber visade det. Fick henne att somna efter mycket om och men, men så vaknade hon till när jag reste mig och skulle gå ut ur rummet, hon försökte följa efter så jag lyfte upp henne för att lägga tillbaks henne i sin säng.... och vad händer? Hon spyr. Över mig, halva ansiktet och en del av håret samt en större del av sovrumsgolvet. Mysigt sådär. Vet inte riktigt vad det kan ha berott på, men idag har det inte varit något sådant i alla fall.
Idag har febern toppat på 40,1 grader, och förhoppningsvis stiger det inte mer.

Och imorgon ska vi på dop för lilla Linnéa. Hennes mammas blogg hittar ni HÄR.
Får väl se om vi kan gå allihopa eller om skrutt och nån av oss får stanna hemma.
Har i alla fall köpt dop-present.

Det var väl det hela. Jo, vi har även lyxat till det med smörgåstårta idag. Ett jävla göra men det är inte dåligt gott.
Bild kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gott med smörgåstårta. :D
Hopppas ni får det trevligt på dopet imorrn. :D Hälsa sara & dem!