fredag 10 september 2010

Fullspäckat

Idag ska jag skriva lite på ett svenska arbete som ska vara inne senast söndag midnatt. Är nästan färdig, bara slutkläm och småjusteringar som ska göras.
Så ska det städas och tvättas idag, så stället är rent till helgen.
Ska även alldeles jättesnart stoppa skrutt i vagnen och ta en promenad runt vigelsjö för att ta coop på hemvägen och införskaffa mjölk.
(sen ska jag väl dessutom gå och hänga mig lite grann då matteprovet gick åt h-vete även denna gång)

nu har jag inte tid med er längre.

3 kommentarer:

ruina sa...

Vad är det för uppgift i svenskan? Är det romanskrivande på gång :)

Lynn sa...

Nej, vad trist att det inte gick vägen med provet! Men ge inte upp! Det gjorde jag, och det ångrar jag ganska rejält nu. You can do it!!

Sandra sa...

Men jäkla prov då!!!! *morrar* Hojta till om du behöver hjälp. Nånting måste jag väl kunna, lyckades ju trots allt att få ett MVG. Hur vet jag inte riktigt men ja... :P