fredag 24 september 2010

Dagen D

Idag är det fredag. Sitter här och försöker plugga i den mån det är möjligt när en liten skrutt springer runt och river stället.
Strax innan klockan 13 ska jag infinna mig typ vid bussgaraget för att göra matteprov, OJ det är inte klokt vad jag längtar.
Så nu tycker jag att ni allihopa som läser det här håller alla tummar som går för att det ska gå vägen med det här provet- för i så fall så har jag bara ett prov att komplettera, annars blir det körigt.

Älsklingen kommer därför hem vid typ 12.30 för att jag fick inte tag på någon barnvakt, dom var antingen upptagna eller sjuka. Kul.
Men det är i sånna här lägen som det är skönt att älsklingen jobbar åt far sin, då brukar det inte vara några problem.

Men men, nog om det nu ska jag återgå till matteboken när skrutt äntligen insåg att det fortfarande är barnprogram på tvn och faktiskt sitter still.
Skriver igen senare. Kanske. Får se. Beror på hur det känns efter provet (Jag VET att jag tjatar).

1 kommentar:

Anna sa...

Du hörde inte av dig till mig inte! =P