måndag 20 september 2010

Morsan har en barnfri eftermiddag

Skrutt är lämnad på dagis. Gick som förväntat, kom upp till korsningen vid flygfyren sen var det igång. Pjöller gnäll á la "det-är-jätte-synd-om-mig-nu-kan-vi-väl-gå-hem-igen?". In på flygfyren för att panta flaskor - hela 19 spänn, skrutt ska få stoppa dom i sin sparburk själv sen - då är lyckan gjord - men det blir inte förrän 17-17.30 snåret när älsklingen kommer hem - då det inte är jag som ska hämta henne på dagis idag. Nä, idag är det farmor som får den äran.
Så idag blir det plugg hela dagen - förutom nu vid mellan 10-11 typ, då ska det präntas in bläck under huden på en tjej. Men sen så.

Nä, om man kanske skulle ta och börja riva fram tattoo-atiraljerna ur skåpet så det är gjort när hon kommer?

(och nu slog det mig precis att jag inte behöver gå ut mer idag. Alls. Hur skönt kändes inte det då? Det är ju kallt ute så jag är glad om jag får vara inne.... ännu en anledning till att bli en björn - du får sova heeeeeeela vintern....)

4 kommentarer:

Anna sa...

Jag avundas dig! =) Skönt att bara sitta hemma en hel dag med näsan i boken... =) Själv är jag hemma och lider... Jag längtar tillbaka till jobbet, och då är det fan illa! haha!

Sen är jag i behov av bläck oxå... Känner att det rycker i tarmen... bara nått litet kanske, för att stilla suget... =P

Anna sa...

Ja kanske det, men endå! =P Har vari hemma sedan måndag förra veckan, min lägenhet är inte sååå mysig. =P Ja, visst blev det bra! Jag är riktigt nöjd, du får la pallra dig hit å bada nått, ska försöka få till någon slags hylla i rostfritt plåt oxå, så jag slipper tejpa fast värme ljusen! =P

jag kan nästan när som, bör se över min ekonomi först... vad skulle det kosta att göra en gaddning i size av en femkrona typ?

Och du, det är inget fel på din lägenhet what so ever! Jag kan lätt ta över den av dig om du vill! LOL!

Kraaam! =)

Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥ sa...

Åhh, vart har ni köpt det?
:D
KrAm

Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥ sa...

Har du sett nya vagnen :D