onsdag 15 september 2010

Men jaaaa

Vill ni höra något kul?
Ja, jag tänkte väl det. Fast egentligen är det inte så roligt, eller ja det beror ju lite på hur man ser det.
Förkylningen har mer eller mindre gett sig i alla fall. Alltid något, eller hur?
Igår kväll så kom det i alla fall krypande - illamåendet.
Men det vart inget mer med det, förrän typ runt 3 tiden inatt när jag vaknade av att jag fortfarande mådde illa. Upp på toa, jo men visst. Kaskad.
Hurra!
Magsjuka? vem vet.
Skrutt fick i alla fall vara hemma från dagis idag, då barnen inte får komma till dagis om någon av föräldrarna har några besvär som tyder mot magsjuka.

Det här gjorde verkligen min dag.
Eller inte.

1 kommentar:

Elin sa...

Men fy, vad ni verkar åka på sjukdomar hela tiden.. Hoppas det vände3r snart! =)

Den bästa tattoo artisten dessutom. Mysan börjar bli lite blek, tyder det på att en ifyllning borde falla på sin plats om ett tag, eller har jag varit lite slarvig med skötseln? .. Ni är ju så roliga, skriver åldern i både år, månader och dagar! ;-) Kraaam