torsdag 23 september 2010

Torsdag

Torsdag idag och det betyder att skrutt är hemma från dagis.
Idag blir det till att försöka plugga matte i den mån det går - ska ju ha prov imorgon. Om jag ser fram emot det? Vad tror du själv?
Dessutom måste jag försöka jaga fram en barnvakt till skrutt med. Hennes farmor kunde inte imorgon, nu har jag 2 kandidater kvar och jag hoppas innerligt att någon av dom kan.

Nu ligger skrutt här bredvid mig i soffan, har dragit filten över sig och tittar på Mumin på barnkanalen.
Nä, sätta sig och ta en titt i matteboken kanske.
Och förövrigt så står en gryta och bubblar ute i köket, kokar kött till köttsoppan som ska ätas idag.

1 kommentar:

Sofia- Mamma till Vera sa...

oh ja! Kom när man blev gravid tyckte ja..helt plötsligt har man blivit såå huslig, haha..får väl se hur länge det sitter i:)) Fast du har väl en liten skrutt som hjälper till där hemma tänker ja???!!