lördag 25 september 2010

Lördag

Idag är det lördag.
Och nej jag tänker inte spekulera i hur det gick på provet igår, för sist jag gjorde det och det kändes som att det gick bra så gick det käpprätt åt.... Så jag låter blir spekulationerna den här gången.
Nu sitter vi här i soffan. Skrutt ligger i soffan och sover. Älsklingen har varit iväg och hjälpt en kille få upp sin båt och nu väntar vi på Skrutts morfar, moster och morbror - dvs min pappa och mina syskon.

I eftermiddag ska vi väl roa oss kungligt med att åka och storhandla på willys.
Blir väl inte mycket mer än så idag vad jag vet i alla fall.

1 kommentar:

Anna sa...

haha. Se där, att jag längtar så mycket att helgen ska vara över eller vadå, att jag skriver måndag istället för lördag. =P Men nu är det rättat... ^^

Ha en toppen lördag vännen!
Pöss!