torsdag 2 september 2010

Matte B

Älsklingen är hemkommen efter ännu en dag med övertid.
Skrutt sover sedan länge och förhoppningsvis kommer hon fortsätta med det (ta i trä!).
Farsgubben har varit här, och nu är det på gång att hända grejer, mer än så tänker jag inte säga, vilket ni tjatar eller inte. HA!

Imorgon ska jag har prov i Matte B. Och jag känner mig taggad. Eller inte.
Men det kommer gå bra. Kanske. Håll tumme?
Känns bra just för tillfället, men känner jag mig själv rätt så kommer förmodligen allt låsa sig när man väl sitter där under tidspress.
Får helt enkelt hoppas på det bästa. Eller något.

Nu börjar det snart film på 2an (yes, du läste rätt!). Nasty old people heter den. Svensk film från 2009.

Får väl se om den är något att ha.

1 kommentar:

Anna Lundin sa...

Låter spännande! Ska han komma och göra eran lägenhet större ? Han har ingen ledig lägenhet till oss?? hihihi :D