fredag 3 september 2010

Seriöst?

Var jag otaggad för matteprovet igår, så är jag omöjligt ännu mer otaggad idag.
Har ni tittat ut? Ja, precis. Det regnar. Och inte så lite heller. Och ger det inte med sig innan klockan 1 så är jag tvungen att gå i det här. Upp till bussgaraget ska jag typ. Illa.
Nu sitter vi och myser i soffan, Mathilda och jag, och tittar på Olivia på barnkanalen. Vi väntar på Skrutts barnvakt. Jag menar hon kan ju inte vara hemma själv sen när jag ska iväg. N skulle komma vid typ 11 sa hon, så jag kan plugga lite lagom.

Nu har dessutom precis sökt kurser som börjar den 25 oktober - religionskunskap A och historia a blir det då.
Nä, nu ska jag roa gnällspiken här bredvid och spara ner uppsatsen om antiken som jag har uppdaterat lite grann på nu. Känns skönt att kunna engagera sig lite mer helhjärtat i den efter idag - det är inte svenskan jag har problem med det är matten, och då blir det lätt så att förstnämnda blir lite lidande om jag ska klara av att fixa matten.
det löser sig, sa hon som sket i vasken.

Later!

Inga kommentarer: