lördag 18 september 2010

Dagens aktiviteter

Idag bestämde vi oss för att ta en sväng till Täby centrum - mest för att hitta en höstjacka till mig, och sen för att ha något att göra.
Väl där (av alla ställen) så sprang vi på ett gäng fina flickor - Trissan, Vilda och Anna - så vi slog följe med dom en stund, lunchade (på donken) och hade det lite mys, innan dom skulle bege sig hemåt igen. Småskruttarna fick sig ett helt eget bord.

Hur som helst, nu är vi hemma därifrån, utan jacka till mig men däremot hittade älsklingen en kavaj liknande jacka (skit snygg! Dock gick ju inte det att fånga på bild). Fick även med oss 5 par strumpor hem till skrutt, med barbafigurer på. Och jag fick ju nöja mig med en body lotion som luktade äpple och vanilj.
Men det vart en heldag i alla fall, och vi satt inte hemma och glodde.

1 kommentar:

Lynn sa...

Mäh! Var alla i Täby idag?! Snacka om att jag var på fel ställe! :P Vi borde hitta på nånting allihopa nån dag tycker jag! Kafferep kanske? haha!

Kram!

Ps. Asgulliga strumpor! Barbapappa rockar! :)