torsdag 9 september 2010

Nyfriserad

Idag har jag som sagt varit uppe vid skolan och skrivit om mitt matteprov. Tror det gick bra. Det känns så i alla fall.. Ingen klump i magen.
Och sen på vägen hem så tog jag en liten avstickare och ämnade frisören här under oss ett besök. Det var välbehövligt om man säger så.
Gick därifrån med tillfixat och nytvättat hår. Dock 360:- fattigare, men det är det värt. Trevlig var hon dessutom hon som klippte mig. Tror jag har hittat det stället som jag hädanefter ska klippa mig.

Älsklingen har varit hemma igår och idag. Sjuk. Igen.
Det är ju kul, han har precis avslutat sin penicillinkur och så går han och blir sjuk igen.
Så igår fick han ämna läkaren ett besök. Igen.
Men det var "bara" en virusinfektion, så det var bara att vänta ut det.
Men hur kul är det då när man precis varit sjuk, får vara frisk i en vecka och sen bli sjuk igen?
Finns ju roligare saker man kan ägna tiden åt.
Får väl se om han piggar på sig så han kan jobba imorgon.

Annars händer inte mycket. Och nu uppdaterar jag riktigt ofta, men inte är det någon som kommenterar för det..
Är ni aldrig nöjda?

4 kommentarer:

Lynn sa...

Är sämst på att kommentera, jag vet! Tänker alltid att "nu jävlar ska jag skärpa till mig" men så kommer man sig ändå inte för med att kommentera när man väl tar sig tid att läsa bloggar. Skäms på mig! :P

Hoppas att matteprovet gick bra! :)

Sara sa...

Tråkigt att han har blivit sjuk igen=(

Tack! Ja de måste ju vara någon som vill mig något gott nu ^^

anna lundin mamma till lucaz sa...

hoppas matteprovet gick bra! :)

skönt att gå till frissan.

tycker jag kommenterar rätt ofta. men men..

Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥ sa...

Oh Yeah! ;)